10.30

Idag börja jag 8.30 hade engelska på morgon efter de Svenska och då fick vi göra ett svenska diagnostest oxå.. så segt :P
efter svenskan skulle vi ha haft matte men de var inställt, och sen hade vi lunch så vi hade från 10.30 till 12.40 rast , men egentligen kunde jag ha åkt hem, för våran lektion som börja 12.40 blev inställd den oxå.. Blää

Men under rasten stack jag Melinda och Markus till Mc donalds (eller hur de stavas) och käka. sen stack vi till sea fun eller hur de stavas.och kolla lite på kläder och skor.. :)
Sen tog vi bussen upp till polhem igen,
jag och Melinda visste inte vart vi skulle ha Elsäkerhet för de stod inget på schemat, segt :S men vi gissa på att de var vid elprogramet men ingen av klassen var där. så jag frågade en lärare om han visste, sen visades de att de inte blev nån lektion .. !


så gick man till bussen och åkte hem ^^



Denna bild är från i sommras...Äcklig lar, :S fan lika stor som mitt pekfinger ..

Kommentarer
Postat av: jennie

uuuuuuuuuuuuuh! xDxD

ha det bra!

2008-08-27 @ 21:57:41
URL: http://madebyjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0