Cityfesten jiiiiiiiipppii:)

Hejhej :P haha, har precis kommit hem från cityfesten har stått i ett stånd idag tsm med mike från skåne och min kusin sofie :P riktigt roligt , men tråkigt var att de var vid kyrkan aldeles utanför city :/ menmen hadde ändå kul , fast strömen gick ju hela tiden senare på kvällen, men sen fixa dom de etfr en väldigt långstund, hehe :D

här är ståndet vi stod i , Safari :) man skulle kasta och göra mål på målvakten som åker fram och tillbaka åt sidorna :D hehe



Sofie och Mike :D



Hade skit kul , Dennis kom oxå förbi en stund innan han gick till sin syrra :D hehe
ha de bra, godnatt , // ida <3

Kommentarer
Postat av: selina

nej det stavas pomfritt för mig

2008-08-07 @ 10:52:24
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: selina

SV: jaa du hade rätt :) fast jag sa också 5 från början men sen ändrade jag mig på slutet :p

2008-08-07 @ 12:01:03
URL: http://skakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0