dop och välsingnelse

fick ställa alarm på mobilen eftersom jag sov hos dennis och skulle vara hemma till halv 12 lite segt :/
så när mobilen ringde så försökte jag väka dennis men han var helt dö :Phehe
jag vill att han skulle följa med mig ner och säga hej då, men han sa att han var för trött och de var kallt :)
men då ringde hem telefonen så han var ändå tvungen att gå ner :D Mohaha !

men jag var alltså tvungen att kliva upp då för jag skulle till gävle och kolla på när min kusin karin 8år skulle döpas och min nya kusin Ella sskulle välsingnas :)
SÅ har varit där från kl 1 till kvart i 6 kom jag hem :) haha
Fick träffa hela släkten riktigt roligt ^^

vi Knäppte ett Familjefoto men de kommer jag lägga in senare :)
(mammas sida av släkten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0