Jessica :D

Idag (lördag) kom jessica förbi till cityfesten, hon bor i köping , hon bodde här förr så :)
Har saknat henne jääte mkt, och nu när jag fyllde år så kom hon och hälsa på mig :)
Vi var nere på cityfesten och gick runt, vi åkte även Extrim:) sen träffa jag sofie en snabbis och även philip :)
jag och jessica stod och prata med philip och hans kompisar sen träffa vi Linda och Tommie :D åkte karuseler med dom :Dskit kul ^^hehe, jag köpte ävenden där navelpercingen med motorcykeln, sen köpte jag en med en liten groda på :D hehe

sen åkte jessica hem vid kl 10 tråkiga var att hon kund einte stanna kvar :(
sen tog jag bussen halv 1 med mamma hem :) och nu sitter jag här och försöker skriva ^^hehe

P.sbilder från kvällen kommer väl i morn eller nån dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0