Kusin

Idag fyller ju min kusin Sofie år som jag skrev i förra inlägget :)
Sen skulle hon ha fest, men jag stanna kvar i valbo och var med min kusin Philip :D
vi fick inte vara hemma där, så vi stack ut, och gick runt lite,
vi träffa några av hans kompisar, tror ena hette christoffer :S och hans tjej Emma och sen Sebbe som kunde vrida sina fötter åt fel hål :S äckligt

men Emma var riktigt rolig när man fick höra saker hon hade sagt och så .
en av sakerna lyder så här

Emma : är de där en båt ?!
( de var en båt, haha )

Emma : går båtar på bensin ?!
( när hon såg en kille tanka båten med bensin, haha )

Sen var de mer roliga saker :P
hehe,

här har ni ett foto på min kusin philip i gungstolen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0