Min dag:!

hejhej:) idag blir de bara ett inlägg:)
idag har jag hjälpt pappa lite att slänga kvistar/buskar ja naturskräp:Dhehe
ätit mat har jag gjort de var fisk men de var inge gott, :S

sen kolla jag på en film. sova lite ^^
 stack hem till selina och kolla lite på kattungarna och så fick jag en present:) vill ni veta vad de var ;);) de var en navelpercing :) den var fin ^^ den hänger ner lite ^^

Senare på kvällen åkte jag hem till Dennis och spela supermariocar :D jag förlora men de var de jätte gamla nintendo ^^ hehe
sen orkar jag inte spela mer så vi satt på en film, kommer inte i håg vad den heter, men dom dansade sttreet Danc :P eller hur fan de nu stavas :D haha, filmen var riktigt bra faktist :) hehe

sen när filmen var slut skulle Dennis plugga till körprovet så jag fick åka hem kl var ändå mkt :) mamma ville att jag skulle vara hemma till 12 så de var jag lte förre oxå :D hehe

nu ska jag kolla på film får se vilken jag väljer :)

är de någon som har ett bra filmtips så skriv de gärna till mig :):) hehe

Godnatt :D Pussåkram // Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0