Shopping

i går var jag och mamma ivalbo och handla kläder , sen senare så mös jag och mamma framför tv,. och sen så piper de till i min mobil telefon och de var dennis som skicka ett sms :)
sen skulle jag åka och hämta han i bomhus hos luddes syrra:)
var där en stund innan vi åkte :)
de sega var att min moppe går bara 45 när jag skjutsar .
Men sen tillslut var vi hemma hos dennis :) jag fick välja film så de blev "Babas bilar" ganska bra faktsigt :)
så log vi och mös i sängen medans vi kolla på film :)
och dennis som jävlas med mig hela tiden men då kittla ( eller hur de stavas) jag dennis på magen ^^ hehe
( fick även ett lite lite sug märke på halsen som jag inte visste xD hehe )

sen satt vi i "filmen Rosa" :P men dennis hann somna innan den var slut :) hehe , 
 

Här kommer några bilder på mina kläder jag köpte i valbo :)



En brun t-shirt på gina 149 kr :)



En tunika av nåt slag . köpt på gina oxå för 149 kr ^^



En tunkia oxå köpt på gina för 149kr :)



Och sist men inte minst hitta jag den här tjocktröjan så SKÖN !! köpt på Stadium för 699 kr

Jag köpte ju även hårshampoo och lite smink och en pinsett . ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0