blev uppsala ist.

eftersom min fru Lina inte kunde vara med mig idag, så åkte jag hem effter skolan och sen prata jag med selina, (som går i skola i uppsala)
så jag hade så tråkigt att jag åkte till uppsala och var med henne en stund, träffa även på Tova som jag gick i samma klass från 7 till 9an, och sa hej till henne ! :Phihi

när jag åkte hem och skulle kliva av tåget var de som att jag gick in i en vägg.  kunde knappt ta ett steg framåt för de blåste så mycket :D haha.
och undertiden jag varit i uppsala så hade de kommit 1 dm snö här i skutskär. :)
och de kommer att komma mer snö oxå. JIPPI !! :D haha.,

nu ligger jag i sängen med datan i knät och skriver detta inlägg. ska snart sova men ska skriva med lite folk på msn först :D hehe,

hoppas ni har haftr en bra dag :D
// Ida :D<3

pussar och kramar på min kung ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0