Fest !

ja igår var det fest i valbo ^^
jag och selina åkte till gävle och möte lina sen åkte vi ut till valbo.. gick hem till åke innan vi skulle gå vidare till nästa fest :D
när vi hade varit där på festen en stund så kom fredrik :) drack öl och pratade och hade skit kul :)
sedan gick vi hem till åke på efterfest ^^ sjöng lite singstar och prata och skratta :Dhaha.,
sen var vi tvungna att gå hem så jag och freedrik gick hem til han , jag drack skit mycket vatten för att bakfyllan inte skulle komma idag :D haha,
sen la vi oss i sängen kolla lite på tv , prata och myste ^^ hehe,

några bilder kommer sen skulle jag hoppas :D haha ,

Pussar på dig freedrik :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0