försöka glöma

jag kommer aldrig glöma den dagen.....
men jag måste försöka glömat..men jag tror att jag måste ha dig vid min sida så jag kommer på andra tankar och kan börja om på nytt igen..fast ännu bättre<3
men som sagt det som hände den där dagen kommer alltid att gnaga på min själ.. men om jag tänker på annat och börjar om på nytt tror jag och jag hoppas att det kommer bli bra, att jag kommer må bra igen ^^

jag är den personen som i stort sätt alltid är glad och gillar att prata, hjälper andra, jag brukar allitd finnas där för andra..

jag vill inte lägga mina problem på andra...jag vill bara glöma..

och snälla ni sitt inte och grubbla över detta nu. utan försök att må bra och tänk alltid posetift.
som sagt "ett gott skratt förlänger livet" ta vara på de :)
och ha en underbar natt/dag så hörs vi sen ^^
Puss å kram // ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

posetivt...

2008-12-26 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0