Jul i stugan :)

Ledsen över att jag inte skrivit på ett tag, men har inte haft så mycket att skriva om och så har jag haft mycket att göra ^^ hihi

men idag har jag iaf städat och julpyntat, jag har bakat bullar, slagit in flera julklappar :) hihi.
pyntat granen har man oxå gjort,
sedan vid 8 åkte vi till storafritid och sola och bubbla, det var skönt :)
sen undertiden jag vänta på mamma så var jag inne i ett rum och dansade lite för mig själv  framför en stor spegel vägg . det var lite kul, för sen kom pappa och bror min och såg mig xD haha !

just nu ska jag snart gå ner och lägga julklapparna under granen :) hihi.

så nu kommer det lite julkort jag tagit idag ^^







Pappa :D





Dom där tomtarna har min mormor gjort !






GOD JUL :D

Pussar å kramar på dig fredrik :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0