vilken helg .

Fredag : Då var jag med Selina, vi gjorde inte så mycket , men vi skratta och hade så kul vi kunde ändå ^^ hiihi, men vid 11 tror  jag så ville selina sova så då ringde jonny och fråga om jag ville åka runt lite. så de gjorde vi, åkte och hämta hans morbror tror jag de var och två tiill från stan till skutskär , sen köra han mig hem:D


Lördag : När jag vakna på morgonen var jag tvungen att hjälpa mamma att slinga hårt :S (blä)
sen skulle vi åka ut till valbo och handla, jag köpte en julklapp till min bror , vi har bestämt att köpa nåt till varandra för (400kr) ^^ hiihii til loch med jag har råd med de^^ . sen spräkte jag sönder mina jeans totalt så pappa skulle bjuda på ett par jeans så vi gick in på JC och de var 50 % rea (tror jag) så börja jag prova massa jeans men inget passa, sen kom pappa med ett par jeans som passa skit bra ^^ till och med min pappa har bra smak :D haha.
Senare när vi kommer hem, så var jag hemma ett tag, käka pommes (utan pomfritkrydda) sen hade jag inget att göra så jag gick hem till jonny och var med jonny,Joseph och ante , dom lira lite trummer , gitarr (el) hihi , men jag var tvungen att hålla för öronen för det ekar så jävlamkt nere i källaren hemma hos jonny :D haha .! men de lätt skit bra ^^
sen åkte vi till en fest ( men jag drack inget)  var där ett bra tag., sen skulle vi köra hem joseph till stan , men vi stanna på MAX och käka. jag kanske skulle ut till valbo hem till fredrik, men han var så full så det blev inget, :: (
som tur var klara jag mig ändå. hihi...

Söndag :  idag har jag inte gjort allt mkt :) har varit en stund med jonny, sen harjag bara varit hemma. försök få tag på min gullunge fredrik, så till slut logga han in på mig ^^ hihi., nu sitter jag här och latar mig har precis kollat klart på andra avenyn..., ska snart sova :D


Pussar på dig fredrik ^^ <3

ha en bra kväll :D // ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0