Hejdå :)

Nu sticker jag i väg en sväng kommer väl hem på söndag eftermiddag nån gång :):)

Jag ska åka till stugan, och sola, bada och bara ta de lugnt, Det finns ingen el i min sommarstuga, så man använder bara sterarinljus på kvällen, sååå mysigt och då kan man värklligen kopla av :) hehe .

Menmen , ni får ha de å underbart bra nu när jag sticker,  hehe, kommer bli ganska jobbigt för mig när jag kommer hem, eftersom ni har skrivit så många inlägg :) men det är nåt jag ser i fram i mot ändå :)

ha de underbart Pussåkram // ida <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh stugan <3 de va ett tag sen jag va där nu, så jag tror att de börjar bli dags :P :D

2008-08-05 @ 00:26:23
Postat av: Selina

Det stavas verkligen

2008-08-23 @ 10:03:24
URL: http://skakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0