Lite mer om idag jag inte skrivit.

Idag har jag även varit i västerås med pappa och kollat på motorcyklar och sen svängde vi förbi nån kille, pappa kände :) hehe.
Jag har duschat, rikctigt härligt..
Jag har även bråkat med min far. menmen de var inte ett så stort bråk, men jag hatar att bråka och skrika med mina föräldrar...
har smsat i storsätt hela dagen :) har halebop och skickar grattis sms ^^ så skönt .
Har också spelat lite gitarrhero :) det är faktist riktigt roligt när man lär sig :) har börjat spela på medium nu ^^ alltså på svårighetsgrad. hehe .
Det blir nog inte sån sen kväll för mig idag., ska upp ganska tidigt i morn, och åka i väg till uppsalasjukhus :)
får se om jag hittar in lite senare eller om de här är sista för idag :)

Ha de bra // Ida <3

Kommentarer
Postat av: Selina

trevlig dag du ser ut att ha haft :) jag lägger ut lite reklam i din blogg om du inte märker det ;)

2008-07-28 @ 23:28:33
URL: http://skakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0