Sweet :D

Jag är så glad att jag har min vänner jag har :D
Så nu tänker jag ladda upp bilder på mig och mina vänner :)
ni som inte kommer upp nu, bli inte ledsen men ni finns i mitt hjärtat oxå. men jag har bara inte bild på dig och mig ^^ <3



Min Fru och jag <3



Jag och Fredrik :P<3



Majja och jag :)



Ludde och jag :)



Jessica och jag :D<3



Fredde och jag ^^



Jag och min underbara kusin philip :D <3



Jag och Mike :Dhaha



Jag och Linda för länge sen :D<3



Jag och Tova , sommaren 07 :P



Jag och sara , sommaren 07 xD

Sen som sagt ni andra av mina vänner som inte finns med nu , ni får väl ta och knäppa ett kort tillsammans med mig så kommer ni oxå in på inlägget ;D

Älskar er alla mina vänner :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0