vilken helg :)

i fredag var jag ledig i från skolan, så var hemma och sov :D
sen vid 4 tiden gick jag och möta selina så gick vi hem till henne, var där och käka sen åkte vi och kolla på innebandy ( selinas lillebror spela ) sen efter de åkte vi hem och gjorde iordning langos :P Skit gött !!

Sen gick vi hem till mig så jag fick byta om och borstatänderna :D haha,
sen ringde vi efter selinas pappa som skulle köra oss till valbo hem till fredrik :)
vi var hos fredrik ett tag och drack och hade kul :)
sen gick vi hem till en kille som hette Åke och sjöng singstar och skrattade och drack :)

Sen vart åke trött så vi fick gå hem, så jag och selina och fredrik gick hem till han , kolla lite på tv sen blev selina trött så hon gick och la sig somna jävligt snabbt, och då var kl ungefär 3-4 nån gång :P
men jag var inte ett dugg trött så jag och fredrik log och prata i soffan eftersom selina hade tagit sängen :D haha,.
så  börja fredrik bli trött., men jag höll honom vaken till kl 7 ungefär på morgonen :D haha,
stakare, tycker synd om dig nu fredrik :P förlåt ^^ <3

Dagen efter :;)

Ja jag vaknade upp brevid fredrik så mysigt :) hehe,
Alla var helt döda när vi vakna för då var kl bara 10-11 nån gång :D haha,
men vi log kvar och dega tills kl var 3 typ :P då börja vi röra oss mot skutskär :)
fredrik körde några omvägar till skutskär :) haha, han visste ju inte riktigt vart han skulle åka ^^

De var lite kort om kvällen/natten/dagen jag och selina var och festa med fredrik och han kompisar :)
Bilder kommer senare . för  fredrik har dom flesta bilder :) så jag lägger bara upp 2 bild idag :D



Jag och Fredik :)



Så här har vi Fina&söta fredik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0