Jajamensan:D

Haha. i går var jag med Lina och jannika en stund :) sen kom rickard och skulle köpa 4 öl av mig och lina :)
men då skulle jannika och Lina hem til jannika för dom kunde inte vara ute så länge :) så då haka jag på Rickard hem. han skulle mata han BIGA hästar ^^ haha ! skit stora. ^^ våga inte klappa dom. ^^
sen efter ett tag stack vi hem till johan och satt där. sen drog vi ut och härja  ett tag :D haha...

David log i gräset helt stila. så jag var tvungen att komma om jag var död eller inte. men han levde som tur var. :P det var faktist skönt att ligga dä ri gräset. sen kom rickard och anders och la sig med oss i gräset :) haha. sen kom brannes:D
skit länge sen jag träffa han :D

sen stack vi hem till micke . och satt där. rickard deka och spyde som fan^^ haha.
medans brannes,Anders och pontus försökte ta kort på mig :) menjag vill inte vara med ^^ mendom hann aldrig ta ett kort på mig ;) är så snabb^^ haha.
men de var skit kul ändå :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0