några från min klass . :!

Jag går på Byggprogramet 1A på polhem i gävle:D
jag trivs skit bra i min klass, den är den bästa klassen man kan få, alla pratar med alla. alla skrattar varje dag :)
Vi är 3 tjejer i klass med mig, och resten killar. :) men de funkar fint för mig för jag har kommit in bland killarna. de värkar gå lite segare för anna och Melinda men dom kommer snart dom oxå :D hihi

här har ni några bilder från dom iklassen :D



Detta är Patrik , men vi kallar han för Froudo :P haha!



här har ni Andreas och han kallar vi Frankie:P



här har ni Sebastian :D min bästis ^^

Ska lägga in klassfotot så fort jag orkar :D haha !.

Hoppas du har en lika underbar klass som jag har :D eller inte:P haha !

Sweetie boy <3
Ha de bra:D Pusspuss // ida <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0