Sjunger uselt !

idag har jag varit ledig från skolan. sov till halv 12 ,  det var en telefon försäljare som ringde och väkte mig.
jag har inte gjort mkt under denna dag . bara legat i sängen., somnat till och från. skit tråkigt :(

Sen har jag färgat håret oxå ;) nu är jag brunett igen ^^
jag trivs bättre i de bruna håret än blont :) men ni kan ju alltid lägga en kommentar vad ni tycker jag passar bäst i blont eller brunt :)

har kollat på idol . jag tycker om loulou eller hur hon stavar :) hehe hon kommer gå långt även fast hon inte vinner idol men jag hoppas hon gör de för hon är värld de hon är bara BÄST !:D hihi
jag har gillat henne sen första början ^^
en toppen tjej :D

träffat min fru en liten stund oxå. men hennes kille tycker de är trökigt att lyssna när vi pratar eftersom han inte har nåt att säga , så han brukar åka i väg när vi ska bara :D hihi

men nu sitter jag här vid datan och skriver detta blogg inlägg . medans min pappa ligger i min säng och kolla på tv. han  orkar inte höra mamma och hennes kompisar sjunga singstar de låter förjävligt kan jag säga xD haha !!
så jag förstår pappa.. jag har själv haft hörlurar på mig för att inte höra dom :D haha

men nu ska jag knuffa bort pappa från tv så jag kan kolla lite :)

Här kommer en bild på mig nu när jag är brunett :D



nå vad tycker ni ??:D

vi hörs allesammans ha en bra dag/kväll :D haha
PussPuss // Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0