Stugan med lina

jag och lina åkte till stugan i fredags, resan upp gick jätte bra vi byttes av att köra :) (moped)
 
när vi kom fram så börja vi tända i spisen så vi skulle få värme var väl kanske 8 grader inne i stugan ;S
men sen visa jag lina runt lite snabbt bara,

**Lite senare**

Ida - Ska vi äta mat nu då ?
Lina - Nu ?
Ida - Ja ?. eller ?!
Lina - jag är inge hungrig.
Ida -  inte jag heller, men ska vi äta ?!
Lina - nu ?
Ida - ja ?!
Ida , lina - HAHAHAHA !!!

Här kommer några härliga bilder på mig och lina ^^



Jag innan vi åkta (gävle)



Lina och jag med hjälmar (gävle)



Jag (sandviken)



Jag stretchar (österbyn)



Min lina (österbyn)



jag lite små full ( stugan )



Lina och jag <3



Lina min trollunge <3



ja då är man full då xD  grabbsen kom





Fick man hålla i sig ^^ haha !!

Hade så jävla KUL !!! kommer aldrig glöma denna helg ^^ :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0