Barnvakt..

Fredags : började 11.15 och slutade 14.30 ^^
Åkte hem , käka mat , och väntade på att pappa skulle komma hem för han skulle hjälpa mig med moppen :)

sen när pappa inte orka nå mer med min moppe så fick jag pengar till att åka till stan :) så tog första bästa buss 19.05
Ludde hämta mig vid polhem...
åkte till brynjan (eller hur de stavas)  och lekte med Fredde ^^ haha..

sen skulle jag hjälpa ludde att vara barnvakt åt sina systras barn , Jeppe och Alexander ^^ fast skulle inte vara barnvakt förren vid 04.00 xD så vi kollade på 3 eller 4 filmer ^^
sen körde Ludde hem till hans syrra , gick och la oss.. men ludde kunde inte sova så han gick upp och kocka kaffe och kolla på film. men jag somna på engång ja ::D haha

sen vaknade jag halv 7 av att nån liten filur står och stirrar på mig, blev skit rädd först.
men de var Jeppe som ville sova brevid mig, ( fast jag tror han trodde jag var hans mamma ) fast jag vet inte, han log brevid mig i kanske 10 min sen stack han , trodde han skulle gå ut till ludde men de gjorde han inte, så jag gick upp och satt och kolla på film med ludde , medans ludde oxå hämtade Jeppe :)

sen väkte vi även Alexander..
ungefär vid 08.00 gick vi hem till ludde, kollade då på film med jeppe och alexander..

snacka om tidigt man vaknade och så går man ut och går med två barn kl 8 på morgon , vi mötte två människor, dom måste ha trott jag och ludde var "mamma och pappa " hahaha !!

spelade fotboll med små grabbarna oxå :)
Både Jeppe och Alexander tycker om mig ^^ haha

Dom är 3 &4 år ^^ haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0