Hemma Igen :)

i fredags åkte ju jag och min mamma till stugan,
när vi kom upp eldade vi så vi fick upp värmen i stugan, gjorde mat och klippte gräset (gjorde jag).. :D

vi gick och la oss vid 9 log och prata och så så somna väl inte förren vid kl 10 :D haha på en fredagkväll

menmen, dan efter åkte vi upp på berget och skulle plocka lingon plockade 20 liter på en halv timma :D haha
sen på vägen tillbaka till stugan fick jag köra för första gången :D och de gick skit bra ^^
jag trodde jag skulle vara skit dålig och inte kunna de där med koplingen och så, men de gick Skit bra :D

klippte lite mer gräs senare :)
käka lunch , och slappa lite ^^  senare på kvällen bjöd vi över ingbritt mammas morster på mat :D och till och med jag fick dricka Vin tillsammans med dom :D haha drack 3 glasvin tror jag ^^ haha...

Härlig dag först fick man köra bil och sen dricka vin för mamma :D hehe .



Gammal bild på mamma och mig :D hehe .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0