Skoterstugan nerbränd.

i går skulle jag och selina till skoterstugan för att festa med kojvo,Dan,Henke,Tommy och några till :)
men när vi kom till skoterstugan så fanns den inte kvar den var nerbränd, snacka om onödigt gjort ...

Det är tråkigt att den är borta nu :(

men då fixa Dan skjus till bomhus så vi gick runt där och sen stanna vi utanför nån skola tror jag de var..och satt där och drack vidare och lyssna på Musik ^^

jag och selina kunde inte ta oss hem, så vi haka på kojvo och pontus . jag, selina och kojvo fick dela på en vanlig madrass på gålvet, lite tråkig eller xD haha ..

ungefär vid halv 6 somna jag och selina ^^ haha,.

sen kom selinas pappa och hämna hos vid halv 11 på morgon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0