Uppsala !

i fredags slutade jag kvart över 11 så jag var hemma till 12 ungefär :P
när jag kom hem tog jag en macka och satt mig vid tv .
 lite senare ringde jag till selina och så stack jag hem till henne :P

hade varit hos selina en bra stund sen bestämde vi oss för att åka till uppsala , selina går i skolan där så hon bor på ett elevhem och åker hem nästan varje helg..
så vi kolla upp när tåget skulle gå . så börja vi gå först hem tll selinas mamma sen hem till mig för jag skulle byta om och hämta lite grejer och pengar :P

Tågresan gick jätte bra ingaproblem :) hehe .
när vi var frame gick vi till MAX och käka.. sen börja vi knata hem till selinas elevhem :)
lämna våra saker och stack till Ica för att köpa mat och lite chips och läst till kvällen :D
när vi kom tillbaka så bestämde vi oss för at hyra film, så vi stack och hyrde 2 dvd filmer :)
Den första vi kolla på var "Andra Sidan" och sen var de nån film jag glömt för tillfället :) hehe..

så de blev en sen kväll, var vaken till kl 3 sen somna vi :)

åkte hem vid halv 3 tiden så var i skutskär halv 4 :D



tåget på väg hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0