ute i skogen utanför köping

framme hos jessica så visa hon mig runt ihuset och vi sacka lite :)
skulle ut till kolsva till kim och daniel men moppen funka inte så blev kvar hemma hos jessica :)
Jessicas pappa ropa på oss att kolla ut och där stod älg mamma med hennes barn. 5 meter i från oss.
vi skrev och sånt men älg mamman reakera inte .

käka panpizza , sen fick vi upp och krusa mitt hår :) fluff fluff^^ hehe

sen efter de fick vi ut och skulle gå på nattvandring men ficklampa :)
men vi kom inte så långt för då hör jag nåt som praslar till  brevid mig, så jag hoppa in i jessica och skrek lys med ficklampan där och peka och där stod älg mamman oh hennesbarn fatta rädd jag vart.

och nu ligger jessica i sängen och pratar medans jagsitter här och skriver ^^

Bilder från helgen kommer sen :)

Ha de Bra :D PussPusss // IDa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0