11/04-09

Hej :D
som sagt jag åkte ju hem i lördags från stugan.
Andreaskom och hämtade mig , så åkte vi hem till mig , så jag kunde duscha och byta kläder ^^
sen åkte vi hem till Andreas för att lämna tillbaka Hans pappas bil :)
men vi blev kvar hemma:) log i sängen och kolla på film och mös tillsammans :)

Sedan på Söndag när man vaknade upp bredvid älskling:) så tog vi de lugnt .
men vid kl 3 skulle vi hem till Andreas morfar som fyllde år .. och jag hade bara mjukisbyxor så jag fick låna ett par  jeans som  Andreas  inte kunde ha längre och en t-shirt :) såg mycket bättre ut. ^^
Hade de trevligt där , satt och små prata och hade oss. mycket trevligt var det :)

Sen blev de till att ta de lugnt igen ^^ fixa lite saker till Andreas bil.. sen vart de dags för något att äta så vi åkte till sandviken och käka mat :) sedan drog vi in till stan och hyrde film ^^ och sen blev de att kolla runt lite , sen åkte vi hem tll Andreas igen :D
men Älsklingen min var så trött så han somnade på engång. så fick kolla på filmen själv. men jag ville inte väcka han heller :) <3

Sedan idag har vi inte gjort så mycket.:)
jag vart tvungen att åka hem vid 2-3 .... lite surt ville ju fortsätta vara med älsklingen min <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0