en underbar Lördag :D

nu ska jag berätta vad som hände i lördags :D'

jag vaknade upp bredvid Lina :) vi var helt slut som människor, händes som man hade supit i flera dagar, fast vi inte ens drukigt en droppe i dag.. :D
vi var ner och käka frukost och var allmänt sega :)haha. vid halv 3 skulle Lina ta bussen hem för att hjälpa till hemma och jag skulle till gammel farmor som fyller 100 år :D så grattis till dig Gerda !<3

kom hem sent så var hemma till 8 typ. då ringde Andreas och vi bestämde oss för att vi skulle hitta på något i kväll..
men han skulle göra sig klar först innan han kunde komma och hämta mig :) så under tiden gick jag och möttte SeLina så var med Henne undertiden jagvänta på Andreas :D

När vi  Kom hem till Andreas så kom Jonas för dom skulle fika men jag var inge sugen alls. så jag fick en öl i stället :)
sen kom även Johan (tror jag han hette iaf) så satt vi där ett tag, sen skulle jag och Andreas hämta upp Hans pappa vid ett ställe och köra han till ett annat ,

Andreas skulle in på statoll och fylla på mobilen. och då var de två män som fråga om Andreas hade startkabel. så vi skulle hjälpa dom att ladda batteriet. men dom såg skit skumma ut antigen va dom höga eller så var dom fulla. för skumm var dom iaf :S sen fick vi även betalt fick 60 kr och dom gav Andreas till mig^^ han är ju bara för gó den grabben :D<3
sen drog vi in till stan och kolla läget lite :)
var där inne ett tag innan vi drog hem, köpte även mat. :) hihi.

Väl hemma hos Andreas igen så tog de ett tag att somna även fast klockan var skit mycket så var man ju så jävla pigg iaf jag xD haha !

Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0