fixat och donat :)

Hej Hej !!
idag när jag vaknade så ringde Andreas och prata lite :)
sen blev de frukost och sen var det bara att börja skrapa trappen igen :D
                          

Nu har man skrapat klart trappen :D nu är de bara slipningen och lakningen kvar :D
när jag vart klar med trappen så gick jag ut för att tvätta av Moppen efter fredags geg raceingen xD haha!
                          
efter jag tvättat moppen så kom Lina och janika förbi , Lina skulle låna Toan xD haha !
sen drog jag iväg på moppen och träffa Selina och så var Lina (selinas lina)

så har man lagat mat oxå. medans nu sitter man här och väntar på att Andreas ska Ringa ^^ <3
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0