Helgens dagar :)

Hej alla Glada <3
i fredags sov Andreas hos mig <3
vi gjorde inte så mycket, vi åkte in och hämta mamma i stan , det vart nog en rolig resa hem för Andreas närhan fick sitta och lyssna på mig och min mamma när vi prata om när jag var liten :D haha !
sen blev de mys och film :)

Lördags vaknade jag upp bredvid min underbara andreas<3
vi åt frukost och tog de lugnt på morgonen :)
sen åkte vi hem till Andreas , och äta mat och Andreas skulle fixa sig för vi skulle grilla till kvällen med några vänner till Andreas :)
hade en trevlig kväll tycker jag :D hihi

Söndags blev en lugn morgon :)
vi gjorde inte så mycket , men senare på kvällen åkte vi hem till mig.
då åkte vi hem till mig först så jag kunde ta min medicin och sen åkte vi till billudden och gick en promenad vid vattnet och solen log på lite lågt :) var helt underbart att gå där med Andreas :)<3

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0