hos älskling <3

Hej !
igår var jag först med Selina ett tag , sen blev de till att åka Hem till Andreas ;) <3
 vart en tidig kväl i går. var i storvik på kvällen och träffa, jonas och Kuken (rickard)  
sen när vi kom hem så var kl 11 typ. och vi somnade halv 12 :) tyckte jag var duktigt för de var egentligen meningen att vi skulle åka till bollnäs (tror jag de var) idag och kolla på en bil utställning :) de hade varit roligt men vi orkade inte åka :)

så jag sitter just nu hemma hos älsklingen :P vi har varit vakna sen kl 9 :)
Har legat i sängen och latat oss och ätit frukost , just nu är älsklingen min i duschen :) <3
 Men nu kom han ^^ hihi

Men vi får se vad jag och Andreas hittar på idag då :D
men vi hörs ha de bra :D puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0