Måndag 27/4

HEj !
igår gick man i skolan :)
sen efter skolan så gick jag ner på stan och mötte Lina och hennes mamma, vi var in på apoteket , jag skulle köpa medicin för allergi men de var helt tomt på fyllorna :S
sen gick vi och handla .
sen gick vi hem till Lina . satt där och prata tills Andreas ringde för han skulle hämta mig , så vi kunde åka till valbo och handla kläder :)
jag köpte 3 saker, på gina :) bilder kommer senare :)

sen fick jag se på när Andreas satt in varm och kallvatten till en dusch :) hiihi
sen vart de itne så mycket mer innan jag skulle hem, men på vägen hem så åkte vi förbi hille för att hämta Andreas pappas plånbok :)
hihi
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0