Nu mår jag bra :D

Idag vaknade jag upp bredvid Andreas ^^
vi log i sängen och drog oss ända fram till kl 1-2 nån gång :D hihi kollade på nån kricks film ^^ haha!

sen vart de frukost och kaffe ^^
sen skulle Andreas ut och hjälpa till och sätta dit ett avgassystem och tvätta motorcykel. och massa annat :)
satt och gjorde rent lite i Andreas Bil oxå lite lätt ^^ hihi.

sen vart de att åka ut till storvik hem till Jonas en sväng. och innan de så köpte vi mat :)
snacka om att jag har ont i magen nu., har haft ont i magenett  tag nu. men de är för all skräp mat man har ätit från torsdag till idag :P hihi!
                                
Just nu sitter jag här vid datan , funderar på att lägga mig nu :) bara för attt de är lov betyder ju inte de att man ska vara vaken hela nätterna ^^

Pussar på dig A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0