Trysil resan:)

nu ska jag berätta lite om vad som händer i torsdags när jag och många til från byggprogramet åkte till trysil i norge :)
vi skulle mötas vid p1 utanför polhem  04.30 och bussen gick 05.00 :) lagomt trött man var då alltså. xD
man försökte ju sova men de gick inte så bra, fick ont i nacken :) haha!
sen hade man ju en bredvid sig på andra sidan gången som kolla på en lite då och då :D

vi gjorde ett stopp i Sälen och då var kl 08.30 typ. fick sträcka på sig och så skulle vi byta busschaffis :)
sen bar de av igen :) mot norge, och ungefär kvart över 9 var vi framme i trysil :P
ut men sakerna ur bussen , vi fick våra lunchkuponger och liftkort :D sen var de bara att gå och bytta om och sen ut i backarna :D hihi !!

vi börja med en barn backe jag , anna och melinda :)
de fick ju ganska bra i början men för Melinda gick de mindre bra ...
Väl nere för backen så skulle vi ta knappliften upp för hela backen, men de blev lite strull med de, men till slut så kom jag och Anna upp igen :) för Melinda gav upp..

när vi kommit längt upp så skulle vi ner för en liten backe för att komma till ankarliften. men då gjorde jag en rejäl vurpa mitt i backen xD var som jag omjag hjulade , landa med armbågen i snön ( hade dragit upp ärmarna på tröjan) sen landade jag på kameran jag hade i fickan. så nu har man ett blå märke där :D haha !!

sen blev de ankarliften upp i mellan svåra backen , hamna mitt i för jag ramla xD haha !
jag våga först inte ner för backen men Anna peppa mig så jag vågade men jag ploga mig ner för backen och åkte lite åt vardre hållet så kom ner väl behållen :D
sen vart de dags för Lunch :) vart hamburgare med pommes :)
då träffa vi på dom andra tjejerna oxå.. så efter maten följde alla med utom Melinda och Lina-mari synd de för de..

Det gick betydligt mycket bättre nästa gången vi åkte i backen :)
men till slut gjorde jag en till vurpa och landa med huvudet först och jag hade handen mot bröste så landa så. så de gjorde skit ont i börstet, plus att jag gjorde illa knät så tog mig ett bra tag innan jag kom ner, och väl där nere satt Sofie och Anna i en varsin stol och njöt av soldisen :D hihi..
sen kom även Linnea och till slut mischa :D
satt där ett tag sen åkte vi upp i knappliften igen , Jag och Anna gick och bytte om , och gick mot bussen och la in sakerna och gick vi till Ica och köpte godis för dom norska pengarna vi hade :D hihi!

sen var de bara den långa resan hem :) åkte från trysil kl 4 , lagomt ont i kroppen man hade xD
försökte sova lite på vägen hem, somna till lite då och då men satt inge bra så . men jag fick kort på Melinda och Anna när dom sov :D haha!

och även på vägen hem satt Samma person och kolla in mig lite då och då xD
sen fick man även två slits tidningar xD haha !!
bytte busschaffis i sälen till samma som vi hade tidigare:)
kollade föresten på Rally Brudar på vägen hem :D hihi !!
var hemma i gävle kvart i 9 typ :P då kom pappa och hämta mig. och då blev de Max för oss :)
väl hemma vart de ett bad och sen direkt i sängen :D hihi helt slut

här kommer några bilder från Trysil :D

Brädan jag hade :D (kusin philips)

Jag :D

Anna :D

knappliften

Jag , lite små rätt i mellan svåra backen :D hihi!

Jag klara migf:D

Anna och Lina-mari

Jag och Linnea på bild :) när vi stecker ^^

Sofie, Jag och Linnea

Brädan :D

I väntan på Melinda :)

Kollar vart Melinda tog vägen :D

Melinda på bussen !

Anna på Bussen :D hihi

nu var de slut på mina bilder :D hihi !
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: miiiiiiiiiiiiiiiiiicha!

micha* ;)

2009-04-04 @ 23:49:53
Postat av: MissJuhlin

lång historia :P

Åå jävligt snygga bilder, men fan på dej att du fick kort på oss när vi sov och själv fick man ingen på dej :O<3

2009-04-05 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0