2/8

hejsan !
Nu sitter jag här igen framför datorn :)
jag har skit tråkigt, jag vill göra något, ... Jag följde nyss med anita ( Andreas mamma) till Ikea , och andreas åkte till hans mormor och morfar., men sen när jag och antia kom hem så ringdejag till Andreas och fråga vad han gjorde. och då skulle han strax dricka kaffe, och så sa jag att jag inte gjortde något, och han sa aldrig att han ville att jag skulle komma dit utan att jag skulle sitta hemma här och ha tråkigt. :S
och han kommer väl inte hem förän om kanske 2-3 timmar om jag har sån otur och det har jag jämt.


så nu sitter jag i sängen,  fundera på omjag skulle sova, har skit ont i huvudet, eller så sätter jag på en film och kollar på :D
men men , ha de så bra så hörs vi senare kanske eller nån annan dag :D
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0