3/8

hejsan :D
idag har jag inte gjort mycket, först vaknade jag vid 10-11 och gick ner och käka frukost , sen följde jag med Anita ( andreas mamma) till nån hon kände i forsby,
när vi var hemma igen så tog jag mopeden till valbo köpis och kolla runt lite, :) hitta en tröja jag skulle vilja testa om den passar mig, men måste kolla med andreas först för det är inte precis en vanlig tröja ^^ haha,

sen så tog jag ut pengar tills i morgon för då ska jag klippa mig hos min kusin :)
när jag kom hem från köpis så ringde jag till andreas bror Joakim, och kolla om han skulle till deras mormor och morfar, och det skulle han, så jag åkte dit efter en halv timme när jag visste att joakim skulle vara där.
sen var jag inte där länge innan Joakim åkte, och jag satt kvar där själv och drack kaffe :D

sen vart klockan så mycket så vart tvungen att åka hem igen och käka :D
vart korvstroganoff med potatis :) gött .
och nu då så sitter jag här vid datan igen och kollar runt lite och skriver här i bloggen :)
men men vi hörs mer i morgon skulle jag tro :)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0