8/8

Hejsan :)
Igår var det 4 månader för mig och Andreas :) fast tyvärr så var vi inte med varandra då ,. utan vi ska ta de i morgon samtidigt som min födelsedag ;)
i går var jag med Selina . vi gick ner till sandbankarna och käka kräfftor med ost och kex. så gott ;)
vi gjorde så förra året oxå , ^^
sen när allt var slut så gick vi hem till selinas mamma och satt där. fast det var bara chris och Jocke där . så vi satt och prata med dom en stund, sen skulle dom till stan så jag och selina satt inne och lyssna på musik en stund ^^

jaa som sagt så Fyller jag år i morgon för den som inte viste det ;)

och idag vet jag inte rikitigt än vad som händer. får väl se.
aja nu kommer jag inte på nå mer att skriva så ha de bra (:

Älskar dig Andreas <3
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0