9/8

Hejsan :D 
Idag är det Min Dag :) för idag fyller jag 17 år för en gångs skull :) haha
så just nu sitter jag och väntar på att mamma och bror min ska komma hem från stan :)
jag ska snart duscha och göra mig halft klar ;)

vid 2-3 kommer mormor och morfar och farmor och farfar hit och ska käka whisky kyckling och pasta :) hur jävla gott som helst, sen vid 4 kommer Älskling ( har han sagt ) längtar tills att få träffa han igen ^^
sen senare vid 7-8 ska jag och älsklingen gå ut och käka på kina :D
det blir nog mysigt skulle jag tro ^^<3
sen tror jag att jag kommer sova hos han , om han nu vill det :)
 ja just de jag kom ju på att jag fått ett par solglas ögon , märket heter ( polaroid) typ som pilotglasögon :D
och så har jag fått 700 kr av mamma oxå :) <3
sen kommer jag väl få mer under dagen ,

aja, bilder kanske kommer får se om det blir nå kort tagna :D
men annars får ni väl ha en bra dag , för det hoppas jag att jag ska få ^^

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0