crusing i gävle

HEjsan !:)
Idag har Jag och Andreas brorsa joakim varit och kolllat runt på en TV till mig :)
och vi hitta en Samsung 32"  som jag ska ha på mitt rum :) jag betala 3.999 kr .

Sen åkte jag och Joakim hem tillderas Mormor och morfar och käka lite pommes och korv :) sen kom andreas oxå. han har varit och jobbat hela dagen .
sen bärde de av hem till Andreas igen :)
Fick hjälpa honom lite med bilen, och så har vi käkat lite igen.

Just nu sitter jag här och väntar på att Andreas ska bli klar så vi kan börja röra oss mot stan :)
efter som det är Crusing där :) så kanske vi sätter oss och fikar eller nåt nån stans . men får se (:

aja vi hörs väl. ha de bra , pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0