skolstart !

Hejsan :)

idag har jag börjat skolan igen . Blää kan man säga, fast jag tror nog det kommer bli kul ^^ bara man slipper alla läxor och prov :D haha!

gick en kort dag idag, var där 1 timme, sen tog jag bussen hem igen :)
och här hemma har jag hjälpt pappa med att ränsa ogräs :) det var kanske Kul faktist . gick sålätt ^^
men just nu sitter jag bara här vid datan i köket :) Ska nog gå till Affären snart och handla (:

Inatt sov andreas hos Mig :)
så i morse vid 20 över 6 gick han upp. och jag kunde fan inte somna om efter det, log vaken till halv 8 och skulle kliva upp 8 :S haha!
men jag klagar ändå inte, jag fick en underbar natt genom att få sova brevid Älsklingen<3

Andreas Eriksson<3 jag älskar dig mer och mer för varje dag <3
Du är det bästa som hänt mig., :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0