2 prov.

idag i skolan började jag med att ha Engelska prov. det gick ju bra iaf. sen skrev jag klart svenska uppsatsen i dag :)
idag började Lina På Iv så jag käka lunch med henne.^^ sedan hade jag  Datorkundskaps prov och det gick ju inte så jälva bra :S haha ! ingen i klassen hade pluggat :D haha
så var det dags för simning, flöt och paddla med benen för MVG idag oxå .
när vi var klar så hade jag vägarna förbi simons lägenhet där Lina var så gick dit och var där till Lina och jag åkte ner på stan .
var där en snabbis sen tog jag bussen 20 över 4 hem.
sen har jag inte gjort mycket mer än att vara sitta här , kolla på tv och röjt lite på rummet, men börjar få ont i magen igen :(
aja får se om jag skriver nåt mer innan jag ska sova :)
puss å kram // ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0