Andra avenyn ^^

hejsan!
idag har jag varit med Min fru Lina igen <3
vi vaknade upp hos mig och gick ner och käka frukost vid halv 2 typ ^^

sen sjöng vi singstar till typ halv 4 eller nåt och min blå mick glappar :( inge kul alls.....

sen skulle jag hjälpa Lina och locka hennes hår ^^ sedan fick vi brottom hennes mamma och brorsa skulle hämta oss.

när vi kom till stan skulle Jim ( linas brorsa) beställa dit hos en tattouerare eller hur det stavas (:

sedan åkte vi hem till Lina satt där vid datan och prata , lyssna på musik och hade helt enkelt skit roligt :)


nu sitter jag hemma och ska kolla på Andra avenyn (:

p.s jag längtar tills i morgon :D

Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0