^^,

idag har jag inte gjort mycket börja med skolan 12.15 och slutade 14. sen tog jag bussen . hoppa av vid berget för att gå hem till Selina hade ändå inget att göra. vi gjorde inte specielt mycket men vi gick en lite promenad och selina knäppte några naturbilder med sin kamera ^^
sen efter hon hade ätit gick vi mot hennes mamma för selina skulle dit och jag hem för att äta.
när jag kom hem käka jag korv med makaroner. egentligen skulle jag ha ätit tumbrörulle men var inte ett dugg sugen på de. så nu sitter jag här och trökar vid datan . kommer väl sitta här ett tag sen blir det väl film eller Tv.
jag tycker mina dagar är så jävla sega :( finns nästan ingenting att göra :O
som i morgon är det Fredag och antagligen kommer jag få sitta hemma hela kvällen :( men det vill jag inte......


                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0