fredag :)

först börja jag med att gå i skolan från kl halv 9 till 14.00 i bygghallen :) idag var det sista dagen att lämna in studievalslappen så jag kan Anna gjorde det när vi gick och åt lunch. så nu känns det skönt att ha de klart iaf (:
för dom som inte vet går jag byggprogramet på polhemskolan i gävle. jag har valt att inrikta mig på måleri i 2an :) så hoppas på att jag kommer in där och att allt kommer gå bra och roligt :D

när jag kom hem så duschade ja. sen kolla jag på tv och satt vid datan och muppa ner mig,, hade skit tråkigt, sen så blev det att jag tog bussen till stan och från stan tog jag 2an till södra bomhus hem till henke där selina var :) skulle dricka lite öl och så. först gick vi hem till henkes mamma hon var skit rolig satt och skratta hela tiden, :) haha
sen åkte vi hem till nån tobbe och drack där. inte så jävla roligt om jag får säga det själv. ^^ haha, sen tog jag bussen till stan 00.28 och sedan fick jag stå i stan i 20 min ungefär för att vänta på skutskärbussen hem som gick 01.05 men jag pratadde en stund med Dennis :) sen hoppade jag av i ytterharnäs där Dennis stod med bilen och skulle köra hem mig sista biten , haha jag kunde ha tagit bussen hela vägen men ville träffa Dennis en stund :) haha.,

sen när jag kom hem då var väl kl runt 02 :) så då tittade jag klart på " the boy in the striped pyjamas 2008" den handlar om tiden under hitlers tid när en liten pojke och hans familj flytter ut från berlin ut på landet typ. pojkens pappa var en viktig soldat. den lilla pojken var en upptäkare eller hur jag ska säga det så han smiter utanför huset och går till en "bondgård" som han trodde det var och träffade en pojke som satt vid staketet . alltså han var en jude och var fånge. men den lilla pojken viste inte nåt om var hitler gjorde mot judar osv. slutet är jätte hämskt .. men jag rekomenderar filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0