hos Lina

hejsan :D
idag har jag varit i skolan från kl  halv 9 till 11 och då följde jag med lina till iv :)
sen åkte vi till Linas pappas jobb och städa. fick 200 kr var på 1 timma :) nice det.
sedan blev det stan och käka ochlina skulle köpa en present till simon till imorgon på alla hjärtans dag :D
så just nu sitter jag hemma hos lina med hennes katt Rut i knätt ( hon har ingen svans, föddes utan) så sööt !
hon sitter och kollar vad jag  gör på skärmen så undra om hon kan läsa vad jag skriver :D det skulle vara coolt. ^^
ursh Rut har pruttat :S det lucktar äckligt ^^ hahahaha!!
jag sitter här under tiden Lina städar sen när hon är klar så åker vi tillsammans till stan och hon åker till simon och jag åker hem till skitskär :D haha, ska duscha sen får vi se hur det blir ^^ haha,

Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0