igår :)

i går när jag och lina hade shoppat åkte vi hem till mig :D
jag köpte en tjock tröja på Stadium för 500 kr
sen köpte jag en t-shirt på Gina för 149 kr .
sen köpte jag även en ögonfransböjare  för 29.50 krsom var så JÄVLA onödigt !!! :O för det blev ingen skillnad ^^ haha,
köpte även en guldglittrig Ögon penna  för 29.50 kr :)



sen vid 8 tiden kom Dennis Och Jimmy och plocka upp mig och Lina så åkte vi in till stan. släppte av Lina vid rådhuset för hon skulle ta bussen hem, medans jag stanna kvar och var med dom vi åkte runt lite sen till sätra och var där. sen blev det ut och åkte bil igen :) man blir ganska trött av att åka bil ett tag ^^ haha och framför allt om man får sitta i baksättet xD haha,

sedan släppte vi av Jimmy hemma och så åkte Dennis och jag hem till han och kolla på " som man bäddar" och hade mysigt . sen somna vi tillslut :D hihi

så i morse vaknar man upp hemma hos Dennis log i sängen och mös en bra tag , sen skulle dennis duscha så då kolla jag på Tv sen blev det på med kläderna och Ut :D men det tog ett tag innan vi kom någonstans ^^ för det hade rasat ner snö från garaget ner på sidan på Dennis bil så hjulen bara snurra men till slut så kom vi loss :D
då blev det hem färd för mig och käka :) och nu sitter jag här och vänta på att Lina ska ringa så vi får se vem vi ska vara hos :P om vi kommer vara här eller hos henne :) det visara sig helt enkelt ^^

men vi hörs senare :D ha de så bra så länge. Puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0