jag finns här.

jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman. jag vet att du har det så jävla jobbig nu och jag blir så jävla förbannad över allt som händer för dig. jag vet inte vad jag ska göra .
jag vill bara att du ska må bra och kunna leva ditt liv du vill leva . för det kan fan inte fortsätta så här .
du måste så jävla dåligt. så jag tycker du ska fundera över det jag sa till dig , så ska du se att jag ska försöka hjälpa dig till 110 %  till och med mer,. för du är det bästa jag har. du finns alltid där för mig när jag har det svårt och nu ska jag göra det desamma för dig, <3
jag hoppas bara på att allt löser sig, och att jag kan hjälpa dig så mycket som det bara går.! för nu är jag fan förbannad . när du mår dåligt gör jag oxå det. för du är en del av min skäl ( eller hur det stavas ) . nyss när du skrev allting så börja jag fan nästan grina.
jag älskar dig du är mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

din blogg är jätetbra:)

2009-02-08 @ 10:57:03
URL: http://snowbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0