Lördagen :)

när jag vaknade på morgonen eller snarare runt 12-1 haha xD så tog jag mig en dusch för att piggna till. 
mamma och pappa skulle iväg till valbo för att handla kläder för dom skulle på fest på kvällen , men jag orka inte följa med hade nyss vaknat så .
men när dom sedan kom hem så skulle jag hjälpa mamma med vad hon skulle ha på sig under kvällen och fick sedan sminka henne oxå. det är faktist roligt :) men inget jag hälst vill göra hela tiden, det går bra ibland när mamma ska ut :) haha,
sen när mamma och pappa hade åkt vid 5 så gick jag och mötte selina vid bussen halv 7 för vi skulle gå och käka . sen ville Lina att jag skulle komma in till stan för att simon ( hennes kille) och hans kompisar skulle ut på krogen, så då villeinte Lina sitta där i simons lägenhet själv så jag tog bussen 5 i halv 9 :) när vi hade kommit till simonslägenhet så tog vi oss ett glas vit vin :) och satt och pratade men sen ran klockan iväg och simon och hans kompisar gick aldrig , som jag och Lina tyckte var tråkigt för vi ville ha en tid för oss själv och kunna sitta och prata om allt :) men det funka ändå sen när kl var efter 12 så gick vi ner mot polhem för at ta bussen jag och stein. men stein fick inte ut nå pengar så han fick ringa efter hans mamma , medans jag tog bussen 01.05 och hoppade av i Ytterharnäs igen och där plockade Dennis upp mig så åkte vi hem till han för jag skulle sova där :) 
så satt Dennis på sin "sovfilm" harrypotter :) haha, log och kolla på den sen börja Dennis dryga med att jag är en " 80 årig gammal tant osv " xD haha,
sen myste vi lite och sen kolla vi på en annan harrypotter film och sedan somna vi :D haha,

P.S det är en jätte GAMMAL bild på mig och min fru Lina :D sen vi gick i slutet av 6an :D haha,
vi ärju bara för söta :) haha .


Kommentarer
Postat av: Carolaina

Men vadå , åkte stein med sin mamma ? han sa ju att han hade pengar till bussen när simon frågade !?



Och föresten den bilden är skit söt ;) haha <3

Älskar dig frugan min <3

2009-02-10 @ 00:17:15
URL: http://linahemlin.blogg.se/
Postat av: Carolaina

jaha ? man varför sa han att han hade pengar då?

Jag tror inte han vågade åka med dig bara ! jävla fegis !

2009-02-10 @ 17:14:09
URL: http://linahemlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0