min lediga dag.

idag har jag varit ledig från skolan :)
det var meningen först att jag skulle vara med Lina idag men blev inte så,, så då vaknade jag runt kl 10 men log kvar i sängen till halv 1 ^^ log och halv sov :D såå skönt att bara ligga och dra sig i sängen :)
sen jaggick jag ner och laga mat det och fick bli pasta med sås :)

sen haar jag inte gjort mer än att kolla på tv. innan halv 4 får halv 4 gick jag och mötte Selina som kom med bussen. då gick vi hem till hennes mamma och satt där och pratade men börja selina bråka med hennes mamma osv. så vi stack hem till hennes pappa och gosa med kattungarna :D nu har alla öppnat ögonen :D såå söta !!
satt där hemma hos selina till halv 10 då börja jag gå hemåt :D haha,
Selina har inte haft en bra dag idag, hon har blirvit irriterad på typ allt :) men så där blir tjejer ibland . även jag blir så där :P
men nu kollar jag på " A shot at love with tila tequila" sen skajag sova :D
men vi hörs väl kanske imorgon :D
godnatt,
puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0