seg dag.

idag varknade jag upp hemma hos Dennis sen körde han hem mig vid halv 1 typ. och då fick jag hem till selina och kolla på kattungarna som mimmi har fått igen :D haha, sååå söt!! :D ( bilder kommer sen)

sen gick jag hem och käka kolla ppå tvoch bara lata mig sen orka jag inte sitta hemma länge så gick hem till selina igen och var med henne en stund,s en skulle hon till henke så då fick jag skjuts hem av hennes pappa :)
och nu sitter jag här och skriver långa inlägg ^^ haha det kanske blir jobbigt att läsa men jag har inte sittit så mycket vid datan i helgen så nu har jag tid att skriva :) haha,
och imorgon har jag studiedag så är ledig :) så sköönt ! och det är bara 2 veckor kvar till sportlovet :)  hihi.
men nu ska jag kolla på tv lite eller sätta på en film har inte bestämt mig än . men vi får ha de så bra så hörs vi :) godnatt ^^ Pussåkram // ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0