Selina

Jag satt vist inte bara hemma ikväll. gick ut och var med Selina vid 7 till typ nu :)
så jag slapp iaf ha tråkigt hemma ^^
det som är mest segt är att selina harLov den härveckan eftersom hon går i skola i uppsala medans vi har LOv nästa vecka . så då blir det inte så mycket att vara med Selina under mitt Lov om hon inte åker hem.
aja nu ska jag sitta häroch kolla runt lite först sen ska jag lägga migi sängen och kolla på tv eller kolla på en film :) jag börjar inte förrän 12.15 imorgon och slutar väl runt 3 - 4 någon gång ^^ men vi ska vara i bygghallen och bygga på den där jävla lekstugan som allt blir fel på xD haha!
(fast jag bygger inte så mycket sitter mest bara x) haha )


Godnatt och sov gött ^^
puss å kram

Kommentarer
Postat av: Selina

Har du snott bilden från mig ditt arsel!! :O

2009-02-18 @ 23:36:30
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: gaystyle

sv; tack. :D

2009-02-19 @ 00:31:02
URL: http://gaystyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0